badania komunikacji marketingowej

RODZAJE BADAŃ Z ZAKRESU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I WIZERUNKOWEJ:  

  • Badania reklamy produktowej, wizerunkowej i działań PR. 
  • Badania reklamy produktów marek,(storytelling) firm, osób, idei. 
  • Naming; badanie i kreowanie nazw (metody semantyczne i inne). 
  • Badanie haseł reklamowych, Story Line, komunikatów reklamowych; copy (z zastosowaniem najnowszej wiedzy psychologicznej z dziedziny perswazji językowej, dotyczącej np. matryc językowych przekazu reklamowego). 
  • Badania Visual. 
  • Badania lóg, logotypów, znaków towarowych. 
  • Badania opakowań, etykiet oraz ich języka form i komunikacji 
  • Badania dla potrzeb CI.  
  • Testowanie procesu kreatywnego w wybranych fazach. 

 

TESTOWANIE KOMUNIKATÓW REKLAMY KLASYCZNEJ I ALTERNATYWNEJ 

Pre testy i post testy: ogłoszeń prasowych, reklam radiowych, reklam telewizyjnych, reklam outdoorowych, reklam w internecie, koncepcji/porojektów marketing event, testowanie stron www. 


Niektóre stosowane techniki i metody pomiarów: Test Teatralny; Test Schwerina; Metody Jury Konsumentów; testy odtworzeniowe; DAR (day-after-recall); ad-visor; ad-vantage; pre-visions. Testy w oparciu o proces mający na celu ocenę jakościową projektu, wskazanie ewentualnych poprawek oraz określenie strony/aplikacji  z perspektywy UX (User Experience), w tym User Usability.  

Folder - Test; Split – Run; Eye- Tracking; inne testy fizjologiczne; rejestrowanie galwanicznych i perspiracyjnych zmian skóry – badanie emocji; testy zasięgu stochastycznego ekspozycji; techniki reakcji fizjologicznych. Metody Tradycyjne; metoda Postertest (NOP); Metoda Sklepów – Laboratoriów. 

Badania trackingowe. Badanie zapamiętywania reklamy, Badania Popularności – wyrażanej poprzez wzrost odsetka osób, które znają reklamowaną markę, produkt. Pomiary stopnia zapamiętania reklamy (zapamiętanie spontaniczne; dowiedzione przez opis; wskaźniki rozpoznania asystowanego i inne, także triangulacje metod. 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x