badania ceny i popytu

  • Badania cen nowych prouktów ( przed wprowadzeniem na rynek). 
  • Badanie cen istniejących produktów. 
  • Badanie wrażliwości cenowej konsumentów. 
  • Badanie elastyczności cenowej popytu. 

 

Techniki zbierania danych: testy konsumenckie w warunkach naturalnych (sklepy, salony sprzedaży, apteki, składy budowlane), testy laboratoryjne, test In Home typu Placement, zakupy wirtualne, badania eksperckie (na przykład Metoda Delficka) i inne; triangulacja metod. 
 
Metodologie badawcze: PSM (Price Sensitivy Meter), Drabina Cen - Metoda GG: Gabora Grangera, BPTO (Brand - Price Trade – Off), Klasyczna Analiza Conjoint (Full Profile Conjoint), Adaptywna Analiza Conjoint (Adaptive Conjoint Analisys), Analiza Conjoint oparta na wyborze (Choice Based Conjoint), metodologia „siedmiu kroków” – Model Bryana Harrisa, inne.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x