badania produktu

  • Pretesty konceptów, pomysłów i idei nowych produktów (pre launching testy). 
  • Testy produktów istniejących i ich pozycja w środowisku konkurencyjnym. 
  • Wszechstronne badania produktów, m.in. badanie faz życia produktów i produktów w określonych fazach życia. 
  • Akceptacja produktu przez rynek. Marketingowe testowanie produktów. 
  • Badanie wizerunku produktu. 
  • Testy w warunkach laboratoryjnych, w warunkach naturalnych: testy przy półce sklepowej (w tym ET), testy In Home, obserwacje uczestniczące, wywiady kwestionariuszowe, inne metody i ich triangulacje.

 

Wprowadzenie  nowego produktu na rynek  to poważne przedsięwzięcie biznesowe.  Zdając sobie sprawę, jak istotne  jest dopasowanie produktu do oczekiwań  i doświadczeń rynkowych klientów,  rozwinęliśmy  metodę testowania produktów przed wejściem na rynek – Pre Launching Test. 

 

  • Test sensoryczny
  • Test podania/opakowania nowego produktu
  • Uzyskanie rynkowych wskaźników strategicznych dla nowego produktu: intencja zakupu; oszacowanie potencjału rynkowego dla zoptymalizowanego produktu oraz jego przewidywanych udziałów rynkowych
  • Test elastyczności cenowej nowego produktu

 

TECHNIKI ZBIERANIA DANYCH 

  •   Metody jakościowe: FGI/FGD; IDI 
  •   Metody ilościowe (kwestionariuszowe). 
  •   Testy konsumenckie:  
            A.   W warunkach naturalnych: In Home Testy; testy w miejscu sprzedaży ( także przed półką sklepową – możliwa technika Eye Tracking ). 
            B.   W warunkach laboratoryjnych: studia fokusowe; Central Location
  •   Triangulacje metod 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x