badania kanałów dystrybucji

Badanie kanałów/ sieci dystrybucji realizowane przez naszą Agencję umożliwiają monitoring, ocenę a w konsekwencji poprawę systemu dystrybucji Państwa towarów i usług, pokazując również aktywność i zachowania konkurencji. Projekty rozpoznania dystrybucji realizujemy w zasięgu ogólnopolskim, w zakresie charakterystyki całej sieci dystrybucji lub jedynie w jej wybranych ogniwach. Służą nie tylko optymalizacji systemu, a także budowaniu i realizowaniu programów lojalnościowych w sieciach oraz odpowiedzi na wszystkie inne Państwa zainteresowania.

 

PRZYKŁADOWE PYTANIA NA KTÓRE ODPOWIADAMY BADAJĄC SIECI:

1.   Badania w miejscu sprzedaży

  • Badanie półki sklepowej we wszystkich aspektach zainteresowań: ceny, konkurencja.
  • Dostępność produktów/ marek w punktach/ sieciach sprzedaży
  • Jaki jest poziom jakości obsługi moich klientów?
  • Satysfakcja konsumentów z obsługi i organizacji punktu handlowego.
  • Jakiego modelu sprzedaży i obsługi oczekują moi klienci?
  • Gdzie są najbardziej atrakcyjne rynki z punktu widzenia rozwoju sieci sprzedaży?
  • I wiele innych...

2.   Charakterystyki poszczególnych ogniw dystrybucji - pośredników, punktów sprzdaży

3.   Badania problematyki dystrybucyjnej

4.   Charakterystyka sieci dystrybucji

 

Wykorzystywane metodologie:

  • Store check
  • Retail audit - badania półki sklepowej
  • Category management research - zarządzanie kategorią produktów
  • Badanie koszyka zakupów. Triangulacja danych kasowych z danymi o klientach

 

Techniki zbierania danych:

  • Wywiady kwestionariuszowe
  • Obserwacje uczestniczące jawne i tajne
  • Testy
  • Spisy z natury
  • Mystery shopping / Mystery caller
  • Eyetracking
  • Metodologie FGI i IDI
  • Badania B2B i konsumenckie oraz analizy branżowe

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x